![Takk til lærerne on Twitter: "En kommentar fra Utdanningsforbundet sin Facebook-side: http://t.co/GIeNsC9Q1U" / Twitter Takk til lærerne on Twitter: "En kommentar fra Utdanningsforbundet sin Facebook-side: http://t.co/GIeNsC9Q1U" / Twitter](https://pbs.twimg.com/media/Bv1ygMsCAAAQDEt.jpg)
Takk til lærerne on Twitter: "En kommentar fra Utdanningsforbundet sin Facebook-side: http://t.co/GIeNsC9Q1U" / Twitter
![Øv på å bli en bedre lytter og taler. MUNTLIGHET – til læreren – rammeverk for grunnleggende ferdigheter Ferdighetsområder i muntlige ferdigheter: Forstå. - ppt laste ned Øv på å bli en bedre lytter og taler. MUNTLIGHET – til læreren – rammeverk for grunnleggende ferdigheter Ferdighetsområder i muntlige ferdigheter: Forstå. - ppt laste ned](https://images.slideplayer.no/41/11439865/slides/slide_3.jpg)
Øv på å bli en bedre lytter og taler. MUNTLIGHET – til læreren – rammeverk for grunnleggende ferdigheter Ferdighetsområder i muntlige ferdigheter: Forstå. - ppt laste ned
![Gruppestørrelsen i norsk skole er stabil. For 1.–4. trinn går den ned, selv om det har blitt flere elever. Faktisk. Gruppestørrelsen i norsk skole er stabil. For 1.–4. trinn går den ned, selv om det har blitt flere elever. Faktisk.](https://cdn.sanity.io/images/gjjo24zf/production/09c0ba01afa983f3f73512cac50f881efb865672-5472x3648.jpg)
Gruppestørrelsen i norsk skole er stabil. For 1.–4. trinn går den ned, selv om det har blitt flere elever. Faktisk.
![Amazon.com: Jeg lærer japansk: Lyt, gentag, tal (Audible Audio Edition): J. M. Gardner, Amalie, Kana, Mercurius: Books Amazon.com: Jeg lærer japansk: Lyt, gentag, tal (Audible Audio Edition): J. M. Gardner, Amalie, Kana, Mercurius: Books](https://m.media-amazon.com/images/I/51WHo7VbjpL.jpg)