![Nord Open Research Archive: Når lesing og skriving ikke lenger er en selvfølge. En studie av hva logopeder beskriver og erfarer i sitt arbeid med lese- og skrivevansker hos voksne personer med Nord Open Research Archive: Når lesing og skriving ikke lenger er en selvfølge. En studie av hva logopeder beskriver og erfarer i sitt arbeid med lese- og skrivevansker hos voksne personer med](https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/bitstream/handle/11250/3018403/IngerMarieNilsen.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Nord Open Research Archive: Når lesing og skriving ikke lenger er en selvfølge. En studie av hva logopeder beskriver og erfarer i sitt arbeid med lese- og skrivevansker hos voksne personer med
Det utdanningsvitenskapelige fakultet Notat Referat programrådsmøte for Master i lesing og skriving i skolen
![UiS Brage: Skolens opplæringstilbud og visjonen om inkluderende opplæring. - En analyse av opplæringstilbudet til elever som møter utfordringer med lesing og skriving. UiS Brage: Skolens opplæringstilbud og visjonen om inkluderende opplæring. - En analyse av opplæringstilbudet til elever som møter utfordringer med lesing og skriving.](https://uis.brage.unit.no/uis-xmlui/bitstream/handle/11250/2783015/no.uis%3Ainspera%3A82370538%3A8374190.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
UiS Brage: Skolens opplæringstilbud og visjonen om inkluderende opplæring. - En analyse av opplæringstilbudet til elever som møter utfordringer med lesing og skriving.
Det utdanningsvitenskapelige fakultet Referat programrådsmøte for Master i lesing og skriving i skolen
![UiS Brage: "For å sette det litt på spissen... det går seg ikke til" Læreres erfaringer med tilrettelegging for elever som henger etter i lesing og skriving i begynneropplæringen UiS Brage: "For å sette det litt på spissen... det går seg ikke til" Læreres erfaringer med tilrettelegging for elever som henger etter i lesing og skriving i begynneropplæringen](https://uis.brage.unit.no/uis-xmlui/bitstream/handle/11250/2676473/Aske_Vibeke.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
UiS Brage: "For å sette det litt på spissen... det går seg ikke til" Læreres erfaringer med tilrettelegging for elever som henger etter i lesing og skriving i begynneropplæringen
![Munin: Hvordan lærere opplever bruk av lærebrett i begynneropplæringen i lesing og skriving. En masteroppgave om bruk av lærebrett i begynneropplæringen. Munin: Hvordan lærere opplever bruk av lærebrett i begynneropplæringen i lesing og skriving. En masteroppgave om bruk av lærebrett i begynneropplæringen.](https://munin.uit.no/bitstream/handle/10037/15638/thesis.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Munin: Hvordan lærere opplever bruk av lærebrett i begynneropplæringen i lesing og skriving. En masteroppgave om bruk av lærebrett i begynneropplæringen.
![USN Open Archive: «Skrivefeil eller stotrende lesing er ikke uoverstigelige hinder» : En kvantitativ studie om hvordan lærere tilpasser opplæringen til elever med dysleksi og hvordan lærere opplever disse elevenes motivasjon for USN Open Archive: «Skrivefeil eller stotrende lesing er ikke uoverstigelige hinder» : En kvantitativ studie om hvordan lærere tilpasser opplæringen til elever med dysleksi og hvordan lærere opplever disse elevenes motivasjon for](https://openarchive.usn.no/usn-xmlui/bitstream/handle/11250/2638922/MASTEROPPGAVE.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
USN Open Archive: «Skrivefeil eller stotrende lesing er ikke uoverstigelige hinder» : En kvantitativ studie om hvordan lærere tilpasser opplæringen til elever med dysleksi og hvordan lærere opplever disse elevenes motivasjon for
![UiS Brage: Fagspesifikk lesing og skriving i norskfaget : en undersøkelse av hvordan elevene responderer på lærerens tilretteleggelse av fagspesifikk lesing og skriving. UiS Brage: Fagspesifikk lesing og skriving i norskfaget : en undersøkelse av hvordan elevene responderer på lærerens tilretteleggelse av fagspesifikk lesing og skriving.](https://uis.brage.unit.no/uis-xmlui/bitstream/handle/11250/2400979/Enoksen_ingunnvaldis.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
UiS Brage: Fagspesifikk lesing og skriving i norskfaget : en undersøkelse av hvordan elevene responderer på lærerens tilretteleggelse av fagspesifikk lesing og skriving.
![USN Open Archive: Fanget i lesing og skriving En refleksiv praksisforskningsstudie av det å leve med dysleksi i skole og høyere utdanning USN Open Archive: Fanget i lesing og skriving En refleksiv praksisforskningsstudie av det å leve med dysleksi i skole og høyere utdanning](https://openarchive.usn.no/usn-xmlui/bitstream/handle/11250/3015504/no.usn%3Awiseflow%3A6603882%3A50729779.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)