![3.20 - Beregning av beskjeftigelse ved endring av fastlønn etter at vikartimer er gjennomført – Visma InSchool 3.20 - Beregning av beskjeftigelse ved endring av fastlønn etter at vikartimer er gjennomført – Visma InSchool](https://inschool.zendesk.com/hc/article_attachments/4546932315025/Legg_til_variabel_l_nn_overtid.jpg)
3.20 - Beregning av beskjeftigelse ved endring av fastlønn etter at vikartimer er gjennomført – Visma InSchool
![M Tybring-Gjedde on Twitter: "Tiltak for å redusere andelen ukvalifiserte lærere i skolen, uten å kutte satsningen på kompetansekrav og kvalitet og status til lærerutdanningen 😊 https://t.co/OEh66exQxZ" / Twitter M Tybring-Gjedde on Twitter: "Tiltak for å redusere andelen ukvalifiserte lærere i skolen, uten å kutte satsningen på kompetansekrav og kvalitet og status til lærerutdanningen 😊 https://t.co/OEh66exQxZ" / Twitter](https://pbs.twimg.com/media/EfwycshXgAE0hJb.jpg:large)
M Tybring-Gjedde on Twitter: "Tiltak for å redusere andelen ukvalifiserte lærere i skolen, uten å kutte satsningen på kompetansekrav og kvalitet og status til lærerutdanningen 😊 https://t.co/OEh66exQxZ" / Twitter
![Kall eller lønnskamp? En casestudie av Utdanningsforbundets holdning til lukning av læreryrket | Tidsskrift for samfunnsforskning Kall eller lønnskamp? En casestudie av Utdanningsforbundets holdning til lukning av læreryrket | Tidsskrift for samfunnsforskning](https://www.idunn.no/cms/asset/fd9de195-d1bc-46cf-b0ff-ea7b2cc7c351/1504-291x-60-1.largecover.jpg)