Home

Complessivamente Appendice obbiettivo læringsstrategier søkelys på lærernes praksis 2008 Rifiuto germe Miglioramento

Læringsstrategier i flere fag - Lesesenteret - Universitetet i Stavanger
Læringsstrategier i flere fag - Lesesenteret - Universitetet i Stavanger

LÆRINGSSTRATEGIER I HARSTAD KOMMUNE
LÆRINGSSTRATEGIER I HARSTAD KOMMUNE

IKT-støttet kunnskapsbygging om klimautfordringer | Norsk pedagogisk  tidsskrift
IKT-støttet kunnskapsbygging om klimautfordringer | Norsk pedagogisk tidsskrift

Læreplan, læreverk og tilrettelegging for læring
Læreplan, læreverk og tilrettelegging for læring

Gratis lærerveiledning til mer lesing i fagene by GAN Aschehoug - Issuu
Gratis lærerveiledning til mer lesing i fagene by GAN Aschehoug - Issuu

Læringsstrategier generelt, med fokus på samfunnsfaget spesielt
Læringsstrategier generelt, med fokus på samfunnsfaget spesielt

Læringsstrategier by Elstad, Eyvind. 9788215009438. Heftet - 2006 |  Akademika.no
Læringsstrategier by Elstad, Eyvind. 9788215009438. Heftet - 2006 | Akademika.no

Faglitteratur om lesing for lærere på 8.-10. trinn | Universitetet i  Stavanger
Faglitteratur om lesing for lærere på 8.-10. trinn | Universitetet i Stavanger

Alle børn kan lese for at lære. - ppt laste ned
Alle børn kan lese for at lære. - ppt laste ned

Hva er læringsstrategier? - Skrivesenteret
Hva er læringsstrategier? - Skrivesenteret

Planleggingsdag 2008 0201 LæRingsstrategier
Planleggingsdag 2008 0201 LæRingsstrategier

Forfatter Eyvind Elstad. Bøker, lydbøker, biografi og bilder | Barnas Egen  Bokverden
Forfatter Eyvind Elstad. Bøker, lydbøker, biografi og bilder | Barnas Egen Bokverden

nr. 2 – 2009 tidsskrift for lærere og skoleledere
nr. 2 – 2009 tidsskrift for lærere og skoleledere

Læringsstrategier i flere fag
Læringsstrategier i flere fag

Planleggingsdag 2008 0201 LæRingsstrategier
Planleggingsdag 2008 0201 LæRingsstrategier

Planleggingsdag 2008 0201 LæRingsstrategier
Planleggingsdag 2008 0201 LæRingsstrategier

PDF) Kjønnsforskjeller i motivasjon, læringsstrategibruk og selvregulering  i naturfag
PDF) Kjønnsforskjeller i motivasjon, læringsstrategibruk og selvregulering i naturfag

Arbeidsplaner- omfang, aktivitet, samhandling og begrunnelser.
Arbeidsplaner- omfang, aktivitet, samhandling og begrunnelser.

9 Hva lærerne rapporterer om egen undervisning i lesestrategier | Klar  framgang!
9 Hva lærerne rapporterer om egen undervisning i lesestrategier | Klar framgang!

Læringsstrategier. Søkelys på lærernes praksis | Bokloftet
Læringsstrategier. Søkelys på lærernes praksis | Bokloftet

ELEVVURDERING Søkelys på vurderingskriterier, oppgaveformat og bruk av  læringsstrategier Høgskolen i Oslo, 10.september 2009 Therese Nerheim  Hopfenbeck. - ppt laste ned
ELEVVURDERING Søkelys på vurderingskriterier, oppgaveformat og bruk av læringsstrategier Høgskolen i Oslo, 10.september 2009 Therese Nerheim Hopfenbeck. - ppt laste ned

Læringsstrategier får stadig økt oppmerksomhet fordi man har erkjent at  elever i sterkere grad trenger å lære seg å lære.
Læringsstrategier får stadig økt oppmerksomhet fordi man har erkjent at elever i sterkere grad trenger å lære seg å lære.

ELEVVURDERING Søkelys på vurderingskriterier, oppgaveformat og bruk av  læringsstrategier Høgskolen i Oslo, 10.september 2009 Therese Nerheim  Hopfenbeck. - ppt laste ned
ELEVVURDERING Søkelys på vurderingskriterier, oppgaveformat og bruk av læringsstrategier Høgskolen i Oslo, 10.september 2009 Therese Nerheim Hopfenbeck. - ppt laste ned

PDF) Praktisk tilnærming i praksis
PDF) Praktisk tilnærming i praksis

ELEVVURDERING Søkelys på vurderingskriterier, oppgaveformat og bruk av  læringsstrategier Høgskolen i Oslo, 10.september 2009 Therese Nerheim  Hopfenbeck. - ppt laste ned
ELEVVURDERING Søkelys på vurderingskriterier, oppgaveformat og bruk av læringsstrategier Høgskolen i Oslo, 10.september 2009 Therese Nerheim Hopfenbeck. - ppt laste ned

Spesifikke språkvansker og bruk av læringsstrategier
Spesifikke språkvansker og bruk av læringsstrategier

Dato: 15.11.2017 Totalt antall sider: 77 Emnekode: STL314 Navn på kandidat:  Eirik Arntsen og Barbro Reiertsen «Planlegge, gje
Dato: 15.11.2017 Totalt antall sider: 77 Emnekode: STL314 Navn på kandidat: Eirik Arntsen og Barbro Reiertsen «Planlegge, gje

Grunnskolelæreres selvinitierte bruk av informasjonskilder for å søke  spesialpedagogisk kunnskap | Norsk pedagogisk tidsskrift
Grunnskolelæreres selvinitierte bruk av informasjonskilder for å søke spesialpedagogisk kunnskap | Norsk pedagogisk tidsskrift