![Lesing i norskfaget etter fagfornyelsen. Hva kan vi lære av PISA, og hva kan vi ikke lære? | Like muligheter til god leseforståelse? Lesing i norskfaget etter fagfornyelsen. Hva kan vi lære av PISA, og hva kan vi ikke lære? | Like muligheter til god leseforståelse?](https://www.idunn.no/cms/asset/949f2f5d-98e8-4fec-a778-105c458c0bb8/9788215040066-2020.largecover.jpg)
Lesing i norskfaget etter fagfornyelsen. Hva kan vi lære av PISA, og hva kan vi ikke lære? | Like muligheter til god leseforståelse?
![Å lære å lese og skrive : individ i kontekst by Lyster, Solveig-Alma Halaas. 9788205456679R180. Digital bok - 2021 | Akademika.no Å lære å lese og skrive : individ i kontekst by Lyster, Solveig-Alma Halaas. 9788205456679R180. Digital bok - 2021 | Akademika.no](https://www.akademika.no/sites/default/files/styles/product_zoom/public/product_images/978/8/2/0/5/4/5/9788205456679.jpg?itok=VWRf8ZoD)
Å lære å lese og skrive : individ i kontekst by Lyster, Solveig-Alma Halaas. 9788205456679R180. Digital bok - 2021 | Akademika.no
![Har norske elever like muligheter til å lære seg å lese godt? - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning Har norske elever like muligheter til å lære seg å lese godt? - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning](https://www.uv.uio.no/ils/forskning/aktuelt/aktuelle-saker/2020/bilder/portvokter.jpg)