Learning Management Systems (LMS); bruker lærere LMS som læringsplattformer eller administrative verktøy?
Hvordan skal DK forstås hvis denne kompetansen skal det tas hensyn til når man utarbeider individuelle opplæringsplaner
![10. «La læreren være lærer!» Lærerarbeid, forskning og kunnskap fra 2008 til 2022 | En forskningsbasert skole? 10. «La læreren være lærer!» Lærerarbeid, forskning og kunnskap fra 2008 til 2022 | En forskningsbasert skole?](https://www.idunn.no/cms/asset/7458d8c0-7a71-4642-a8c6-37bba6508ce5/9788215065540-23.cover.jpg)
10. «La læreren være lærer!» Lærerarbeid, forskning og kunnskap fra 2008 til 2022 | En forskningsbasert skole?
![PDF) 1. Introduksjon: global bevissthet og interkulturell kompetanse gjennom studentmobilitet og praksis PDF) 1. Introduksjon: global bevissthet og interkulturell kompetanse gjennom studentmobilitet og praksis](https://i1.rgstatic.net/publication/363484662_1_Introduksjon_global_bevissthet_og_interkulturell_kompetanse_gjennom_studentmobilitet_og_praksis/links/631f40f470cc936cd301e1e6/largepreview.png)
PDF) 1. Introduksjon: global bevissthet og interkulturell kompetanse gjennom studentmobilitet og praksis
![Tverrsektoriell samhandling i forskning: En pedagogikkvitenskapelig diskusjon av en casestudie: Norsk pedagogisk tidsskrift: Vol 106, No 2 Tverrsektoriell samhandling i forskning: En pedagogikkvitenskapelig diskusjon av en casestudie: Norsk pedagogisk tidsskrift: Vol 106, No 2](https://www.idunn.no/cms/asset/066deb82-eb30-465a-8717-fc65613a9e7a/npt.106.2.largecover.jpg)