![Forandringens formationer : udfordringerne i at bevare fremtiden i den lærende organisation | bibliotek.dk Forandringens formationer : udfordringerne i at bevare fremtiden i den lærende organisation | bibliotek.dk](https://bibliotek.dk/sites/default/files/styles/large/public/moreinfo/detailUrl/92bc7a0c09218ef4eae8c032768533ed.jpg?itok=juhEq3CT)
Forandringens formationer : udfordringerne i at bevare fremtiden i den lærende organisation | bibliotek.dk
![PDF) The Dance of Change: The Challenges of Sustaining Momentum in Learning Organizations. A Fifth Discipline Resource PDF) The Dance of Change: The Challenges of Sustaining Momentum in Learning Organizations. A Fifth Discipline Resource](https://i1.rgstatic.net/publication/309233715_The_Dance_of_Change_The_Challenges_of_Sustaining_Momentum_in_Learning_Organizations_A_Fifth_Discipline_Resource/links/5aa451d20f7e9badd9a9b0f6/largepreview.png)
PDF) The Dance of Change: The Challenges of Sustaining Momentum in Learning Organizations. A Fifth Discipline Resource
Los Norge, The Learning Organizations Society in Norway - Systemtenkning er en av de fem disiplinene som Peter Senge definerte i sin banebrytende bok "The Fifth Discipline" og er den personlige ferdigheten
Finnes det paralleller mellom teori om systemtenkning og Lean? Kan disse gjenkjennes i en bedrift som har implementert Lean?
![Den femte disiplin : kunsten å utvikle den lærende organisasjon (non-fiction) by the author Peter Michael Senge and 20 similar books Den femte disiplin : kunsten å utvikle den lærende organisasjon (non-fiction) by the author Peter Michael Senge and 20 similar books](https://www.readgeek.com/images/cover/.tmb/thumb_0712656871-L_175_300.jpg)
Den femte disiplin : kunsten å utvikle den lærende organisasjon (non-fiction) by the author Peter Michael Senge and 20 similar books
![Drømmelæreren i et lærende skolesystem»? - En studie om samsvar mellom individuell og kollektiv læring | Norsk pedagogisk tidsskrift Drømmelæreren i et lærende skolesystem»? - En studie om samsvar mellom individuell og kollektiv læring | Norsk pedagogisk tidsskrift](https://www.idunn.no/cms/asset/15761c5f-0ae3-4ee6-bb56-cb558a0868c6/1504-2987-100-2.largecover.jpg)